Azərbaycan Respublikası Ədliyyə Nazirliyinin və Dünya Bankının birgə həyata keçirdiyi Ədliyyə Sisteminin Müasirləşdirilməsi Layihəsi (4209 - AZ) üzrə işçi qrupunda vakant olan satınalmalar, maliyyə məsələləri mütəxəssisləri, memar, ofis meneceri və tərcüməçi vəzifələrinə müsabiqə elan edilir
I. Namizədlər üçün aşağıdakı tələblər irəli sürülür:
Satınalmalar mütəxəssisi (procurement specialist):
- Biznesin idarə olunması və ya iqtisadiyyat sahəsi üzrə ali təhsil (o cümlədən, bakalavr və ya magistr dərəcəsi);
- Satınalmalar sahəsində ən azı beş il təcrübə;
- Dünya Bankı və ya digər beynəlxalq maliyyə qurumları tərəfindən maliyyələşdirilmiş layihələrdə üç il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək;
- Kompüterdə işləmək bacarığı (əsas ofis proqramları üzrə Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook).
Maliyyə məsələləri mütəxəssisi (financial specialist):
- Biznesin idarə olunması və ya maliyyə sahəsi üzrə ali təhsil (o cümlədən, bakalavr və ya magistr dərəcəsi);
- Maliyyə sahəsində ən azı beş il təcrübə;
- Dünya Bankı və ya digər beynəlxalq maliyyə qurumları tərəfindən maliyyələşdirilmiş layihələrdə üç il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək;
- Kompüterdə işləmək bacarığı (əsas ofis proqramları üzrə Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook).
Memar - tikinti mütəxəssisi (architect):
- Memarlıq/mühəndis və ya tikinti/mühəndis ixtisası üzrə ali təhsil (o cümlədən, bakalavr və ya magistr dərəcəsi);
- Memarlıq və ya tikinti sahəsi üzrə ən azı 10 il iş təcrübəsi;
Qeyd: İngilis dilini bilən və oxşar layihələrdə iş təcrübəsinə malik olan şəxslərə üstünlük verilir.
Ofis meneceri:
- Ali təhsil (o cümlədən, bakalavr və ya magistr dərəcəsi);
- Ofis və kargüzarlıq işini aparmaq bacarığı;
- Dünya Bankı və ya digər beynəlxalq maliyyə qurumları tərəfindən maliyyələşdirilmiş layihələrdə iki il iş təcrübəsi;
- Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl danışa bilmək və yazmaq;
- Kompüterdə işləmək bacarığı.
Tərcüməçi:
- Ali təhsil (o cümlədən, bakalavr və ya magistr dərəcəsi);
- Azərbaycan və ingilis dillərində mükəmməl danışa bilmək və yazmaq;
- Tərcüməçi qismində ən azı beş il iş təcrübəsi;
- Dünya Bankı və ya digər beynəlxalq maliyyə qurumları tərəfindən maliyyələşdirilmiş layihələrdə iki il iş təcrübəsi;
- Kompüterdə işləmək bacarığı.
II. Müsabiqədə iştirak etmək istəyənlər azərbaycan və ingilis dillərində tərcümeyi-hallarının (CV) elektron variantını (əlaqə e-poçt ünvanını göstərməklə) 15 sentyabr 2007-ci il tarixinədək aşağıdakı ünvanlara təqdim edə bilərlər:
Poçt ünvanı: AZ 1073, Bakı şəhəri, İnşaatçılar pr-ti, 1, Azərbaycan Respublikasının Ədliyyə Nazirliyi, otaq 322
E-poçt: gunel.nagiyeva@justice.gov.az
Əlaqələndirici şəxs: Günel Nağıyeva
Tel: (994 12) 510 52 84
III. Layihə barədə həmçinin www.judicialcouncil.gov.az internet saytından ətraflı məlumat əldə etmək olar.
Azərbaycan Respublikasının
Ədliyyə Nazirliyi