26-01-2022 | 18:12 1253
Ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyevin müasir
çağırışlara uyğun həyata keçirdiyi islahatlar çərçivəsində ədliyyə orqanlarının
fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsinə, əhaliyə göstərilən hüquqi xidmətlərin keyfiyyətinin
və səmərəliliyinin artırılmasına xüsusi diqqət yetirilir.
Ədliyyə Nazirliyinin Qeydiyyat və notariat baş
idarəsində keçirilən müşavirədə bu sahədə görülmüş işlər və qarşıda duran
vəzifələr müzakirə olunub.
Tədbiri
giriş sözü ilə açan ədliyyə nazirinin müavini Toğrul Musayev ötən ilin Müzəffər
Ali Baş Komandan cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə Vətən müharibəsində Böyük
Qələbəmizin birinci ildönümü ilə əlamətdar olduğunu, 2022-ci ilin parlaq zəfərimizin
simvolu olan Şuşa şəhərinin Azərbaycan xalqı üçün tarixi əhəmiyyəti, yüksək mədəni-mənəvi
dəyəri nəzərə alınaraq, ölkəmizdə “Şuşa İli” elan edildiyini vurğulayıb.
Vətən
müharibəsi iştirakçılarının, bütövlükdə şəhid ailəsi üzvlərinin və
yaralananların hərtərəfli dövlət qayğısı ilə əhatə olunduğu bildirilərək,
onların problemlərinin həlli ilə bağlı sosial layihələrin həyata keçirilməsində
ədliyyə orqanlarının fəaliyyəti qeyd edilib.
Baş idarənin rəisi İlqar Məmmədov çıxış edərək
iqtisadi münasibətlərin inkişafında və vətəndaşların mülki hüquqi məsələlərinin
həllində önəmli rol oynayan qeydiyyat və notariat orqanlarının fəaliyyəti haqqında
geniş məlumat verib, ötən il rəsmiləşdirilən notariat hərəkətlərinin sayının
17%, vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının qeydiyyatı üzrə aparılan əməliyyatların isə
35% artdığını bildirib.
Vətən müharibəsi iştirakçıları ilə bağlı həyata
keçirilən sosial dəstək proqramları çərçivəsində 7.700-ə yaxın şəhid ailə
üzvünə qısa müddətdə vərəsəlik şəhadətnamələri təqdim edilərək, onların sosial
ödəmələrinin vaxtında təmin olunduğu, bu sahədə məlumatlılığın artırılması
məqsədilə nazirliyin rəsmi internet saytında “Vərəsəlik şəhadətnaməsi” adlı
bölmənin istifadəyə verildiyi qeyd olunub. Vurğulanıb ki, şəhid ailələrinə yardım
məqsədilə xüsusi notariuslar onlara göstərilən xidmətləri vətəndaşlıq mövqeyindən
çıxış edərək öz hesabına həyata keçirirlər.
Həmçinin qeyd olunub ki, əvvəllər işğal olunmuş
rayonların əhalisinə aid 700 minə yaxın vətəndaşlıq vəziyyəti akt qeydinin bərpa
olunaraq azad edilmiş ərazilərin qeydiyyat qurumlarının istifadəsinə verilməsi onların
sakinlərinin müvafiq sənədləri daha rahat əldə etmələrinə imkan yaradıb.
Tədbirdə
əhaliyə məsafədən göstərilən rəqəmsal ədliyyə xidmətlərinə toxunulub, dövlət
başçısının tapşırıqlarına uyğun olaraq doğumun və ölümün elektron qaydada qeydə
alınması və elektron şəhadətnamələrin təqdim edilməsi xidmətlərinin istifadəyə
verildiyi bildirilib.
Eyni
zamanda əhali barədə məlumatların çevik və dəqiq qeydə alınması, o cümlədən
işğaldan azad edilmiş ərazilərdə daimi məskunlaşmanın təmin edilməsi, habelə
aqrar islahatlar çərçivəsində kənd təsərrüfatı torpaqlarının fermerlərin
istifadəsinə verilməsi prosesinin sürətləndirilməsi ilə bağlı 1.500-ə yaxın
icra hakimiyyəti nümayəndəliyinin nazirliyin aidiyyəti elektron informasiya
sistemlərinə qoşulmasının təşkil edildiyi diqqətə çatdırılıb.
Bununla
yanaşı, xaricdə yaşayan soydaşlarımızın ədliyyə xidmətlərinə əlçatanlığının
artırılması məqsədi ilə ölkəmizin xaricdəki konsulluqlarının da bu sistemlərdən
istifadə imkanlarının yaradıldığı barədə məlumat verilib.
Vətəndaş
cəmiyyəti institutlarının bəhrələndiyi “Fərdi elektron pəncərə” elektron məlumat
sistemi vasitəsi ilə hüquqi şəxslərin reyestr məlumatlarının,
habelə qrantların və digər formada ayrılan yardımlar üzrə sənədlərin
qeydiyyatına dair elektron xidmətlərin tətbiqi qeyd olunub.
Həmçinin
vətəndaş məmnunluğu doğuran “Mobil notariat” vasitəsilə göstərilən xidmətlərin
dairəsinin genişləndiyi, artıq 200.000-dən çox istifadəçisi olan bu tətbiqdən xaricdə
yaşayan soydaşlarımızın, Qarabağ və Şərqi Zəngəzurda olan vətəndaşlarımızın, o
cümlədən hərbçilərimizin faydalandığı vurğulanıb.
Müşavirədə
görülmüş işlərlə yanaşı, qarşıda duran vəzifələr müzakirə olunub, mövcud nöqsan
və çatışmazlıqların aradan qaldırılması ilə bağlı tədbirlər müəyyən edilib.
Tədbirə
yekun vuran nazir müavini dövlət başçısının cari il yanvarın 12-də yerli KİV
nümayəndələrinə verdiyi müsahibədə şəffaflığın və hesabatlılığın təmin
olunması, məmur-vətəndaş təmaslarının minimuma endirilməsi və korrupsiyaya şərait
yaradan digər halların qarşısının alınması ilə bağlı tələblərini xüsusilə diqqətə
çatdıraraq əhaliyə göstərilən hüquqi xidmətlərin səviyyəsinin yüksəldilməsini,
bu sahədə ASAN modelinə uyğun innovativ yanaşmaların geniş tətbiqini, vətəndaşların,
həmçinin qayğıya ehtiyacı olan insanların müraciətlərinə daim xüsusi həssaslıqla
və diqqətlə yanaşılmasını tapşırıb.
Eyni
zamanda, əhaliyə xidmət sahəsində işin səmərəli təşkilinə nəzarətin artırılması,
struktur qurumların fəaliyyətinin ölkə başçısının dövlət idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsinə
dair tapşırıqlarına uyğun optimallaşdırılması, kadrlara münasibətdə tələbkarlığın
gücləndirilməsi, əməkdaşlar tərəfindən etik davranış qaydalarına və icra
intizamına dönmədən əməl olunması ilə bağlı və digər konkret göstərişlər
verilib.
Ədliyyə Nazirliyi Mətbuat xidmətinin məlumatı